Annelies Kooiker
uit Borne schreef op 19 juli 2024 om 18:56
Wat ben ik weer lekker verwend door de vrijwilligers van Magnus!! De verzorging zowel onderweg als in de sporthal echt super. En de bedden liggen prima!!! Magnusmensen bedankt en misschien tot volgend jaar.