Gastenboek
In 2018 heb ik voor het eerst overnacht in de sporthal te Weurt verzorgd door jullie vereniging Magnus. Door corona heb ik in 2020 en 2021 de alternatieve 4daagse in Salland gelopen.
Dit jaar liep ik mijn 21e 4daagse van Nijmegen en heb voor de 5e maal gebruik gemaakt van overnachting in Weurt en de verzorging door Magnus.
De verzorging was geweldig goed: goede overnachting, geweldige verzorging door vrijwilligers van Magnus zowel in de Sporthal en op de verzorgingsposten op de route.
Ik heb dan wel 4 x 50 km gelopen, maar de vrijwilligers waren 8 dagen in de weer om het de lopers en medewerkers naar de zin te maken.
Heel veel dank daarvoor en ik kom zeker volgende jaar terug....
groet Wim
