Gastenboek
Voor het eerst geslapen in de sporthal. Het is mijn 100% meegevallen. Het matras was prima en het eten heerlijk en wat een geweldige sfeer. Iedereen bedankt voor de mooie week die ik heb mogen beleven. Hopelijk volgend jaar weer. Een groet van een dankbare Huub Dorpmans.
