Gastenboek
Beste Magnus vrijwilligers,
Het was weer een super vierdaagse dankzij het weer, mijn 4Daagse maatje maar vooral dankzij jullie tomeloze inzet weer. Zonder jullie aandacht is de 4Daagse een stuk minder leuk maar vooral ook veel zwaarder. Ik hoop volgend jaar weer van de partij te zijn.
Bedankt, bedankt, bedankt.
