Gastenboek
Dit jaar heb ik voor het eerst als gastloper van Wandelvereniging Magnus meelopen met de Nijmeegse Vierdaagse. Ik wil alle verzorgers bij de rustpunten ontzettend bedanken voor de verzorging. We kwamen onderweg niks te kort aan eten, drinken, bemoedigende woorden en aanmoediging. Ontzettend bedankt!😊
