Gastenboek
Beste Magnus Vrijwilligers,
De Vierdaagse 2024 ligt alweer een paar weken achter ons. De voeten voelen weer normaal en de herinneringen blijven levendig.
Voor mij is duidelijk dat het succesvol voltooien van de Vierdaagse mede te danken is aan de goede zorgen van de vrijwilligers bij de verzorgingsposten. Chapeau voor de vriendelijke en zorgzame manier waarop de lopers steeds in de watten zijn gelegd. Als ik volgend jaar opnieuw meedoe aan dit geweldige festijn, dan ook graag weer met alle verwennerij van Magnus! Hartelijk bedankt! Groeten, Jan
