Gastenboek
Wat was het weer een fantastische week! Er wordt door veel mensen hard gewerkt om deze wandelweek onvergetelijk te maken en door de hartelijkheid en onderlinge verbondenheid was het weer een supermooie belevenis. Volgend jaar weer!!
Groet, Helen
