Gastenboek
Alweer 6 weken geleden heb ik voor de 1ste keer de Nijmeegse 4Daagse gelopen en heb ik gebruik mogen maken van de volledige verzorging bij
Magnus. Alles was super geregeld, en ik heb genoten van de gastvrijheid. Ook de verzorging onderweg was top en dat maakt het lopen nog prettiger. Ik wil iedereen bij Magnus, vrijwilligers en leiding bedanken voor hun inzet. Ik hoop dat ik volgend jaar samen met mijn dochter weer gebruik kan maken van jullie gastvrijheid. Mvg Francis
