Gastenboek
Dank voor de organisatie van de Noviomagum wandeltocht gisteren: wat een prachtige (en pittige!) route! Wij liepen de 40 (42) km: goed uitgezet, prima rustposten en natuurlijk (goed geregeld!) fantastisch wandelweer.
We zijn nog benieuwd naar de statistieken: hoeveel deelnemers en hoeveel per afstand. Delen jullie deze gegevens en zo ja: hoe? Facebook/site/…?
Nogmaals dank voor de goede organisatie. We hebben genoten!
