Gastenboek
Ik wil jullie bedanken voor de hulp vandaag, toen het met mij niet zo lekker ging tijdens het wandelen van de 4Daagse. Ik ben zeer ontroerd over de lieve hulp en praatje tijdens mijn oververhitting. Zo lief, ik ben gestopt, jullie hebben mij verzorgd en mijn dank is uit de grond van mijn hart zeer groot!
Dank jullie wel.
Renata Bakker, Dordrecht
