Gastenboek
Beste Magnus vrijwilligers.
Dit jaar als gastloper ook weer gebruik gemaakt van de verzorging van Magnus. Zoals ieder jaar was de verzorging weer fantastisch. Vaak krijgen we als loper te horen dat wij toppers zijn maar voor mij zijn de vrijwilligers ook echte toppers.
Magnus vrijwilligers bedankt voor de tijd, steun en dat jullie er weer waren. Hoop er volgend jaar weer bij te zijn!!!
Groeten,
Paul Oudijk, Alphen a/d Rijn
