Gastenboek
Hoi WV Magnus,
Is it really already four weeks?
It was a real pleasure to be cared for by you. Thank you to everybody, who made it possible.
It was really easy to walk this time (even though my feet were fucked up after Wednesday), because I didn't have to walk 50 km. I only had to do 5x 10 km.
I would love to do it again next year... for the 40 km- although I will miss Anke's post then.
Groetjes uit de Harz gebergte
Sven
Vertaling:
Hoi WV Magnus,
Is het echt al vier weken?
Het was een waar genoegen om door jullie verzorgd te worden. Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.
Het was deze keer echt makkelijk om te lopen (ook al waren mijn voeten na woensdag helemaal naar de klote ), omdat ik geen 50 km hoefde te lopen, maar slechts 5 keer 10 km.
Ik zou het volgend jaar graag weer doen... voor de 40 km - hoewel ik Anke's bericht dan wel zal missen.
Groetjes uit het Harzgebergte
Sven
