Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Bennie Niewhoff uit Zieuwent schreef op 20 augustus 2025 om 11:13
Hallo iedereen van de WV Magnus, Uitvallen als verzorger/Ehbo-er. Dat is volgens mij nog niet eerder voor gekomen. Na goed onderzoek blijkt ik toch een trombosebeen te hebben, vandaar ook die pijnlijke kuit. Het gaat nu beter met mij, steunkous en bloedverdunners. Ik wil de mensen bedanken, voor de mails beterschap wensen, maar ook hulp bij het ziekenhuis bezoek. 3x is scheepsrecht dus tot in 2026. Vriendelijke groet. Bennie Niewhoff
Even geduld...