Gastenboek
Hallo iedereen van de WV Magnus,
Uitvallen als verzorger/Ehbo-er.
Dat is volgens mij nog niet eerder voor gekomen.
Na goed onderzoek blijkt ik toch een trombosebeen te hebben, vandaar ook die pijnlijke kuit.
Het gaat nu beter met mij, steunkous en bloedverdunners.
Ik wil de mensen bedanken, voor de mails beterschap wensen, maar ook hulp bij het ziekenhuis bezoek.
3x is scheepsrecht dus tot in 2026.
Vriendelijke groet.
Bennie Niewhoff
