Gastenboek
Beste mensen van Wv Magnus. Het is nu al eind augustus maar denk nog met veel plezier terug aan de Nijmeegse 4Daagse en de plezierige ontvangst op de vele rustplekken langs het parcours. Wij liepen met 4 broers en achternichten met begeleiding, bijzonder gezellig en zonder noemenswaardige problemen mede dankzij de goede verzorging onderweg. Heel veel dank daarvoor!
